Arkadaşlar bugün boğaz ağrım için gittiğim hastanede covid testim pozitif çıktı şimdi 15 gün 5 aylık kızıma annem bakacak ben izole olacağım hiçbir belirtim yokken ve neredeyse bir yıldır evde oturmama rağmen pozitif olduğumu öğrendim şaşkınım ama benim asıl merak ettiğim bebeğime yaklaşmayacağım öpemeyeceğim acaba beni unutur mu bu süreç geçtikten sonra beni yabancı zanneder mi? Bunu düşünmekten strese girdim..