16aylik olcak oglusum on gun sonra.Ama tam bir meme bagimlisi,yani soyle ki zaten emerek uyur,ve butun gun memeler acik durcak,kapaliysa o ckarip yudum yudm emip gdip gdip gelcek,su an ble uzerimde🙈🙈tamamen kesmek istemiyorm ona bu travmayi yasatamam bi de korona belasi tabi😢boyle de cok zorlasiyo isler napcam blmiyorum,baslarda guvenli baglanma blmem ne diye diye meme bagimlisi bi cocugum oldu,hadi yalnz deglisn diyin😊😊