Kızım 8 ay 25 günlük gece 4 te aniden ateşi çıktı 38. Di. emzirmeye kalkmıştım .. calpol verdik bir saate yavaş yavaş düştü .. gün içinde 37.8 - 37.5 oluyor sonra düşüyor ara ara yükseliyor. Doktorum günde 6 defaya kadar calpol verebilirsin dedi. Ve yarım ölçek dolven önerdi ateşi düşmezse içir diye. Yemesinde içmesinde problem yok aşırı halsiz değil keyifi yine yerinde gibi bilmiyorum yardım eder misiniz 🙁