Bebeğimin son bir haftadır aşırı ağlaması var doktora götürdüm hic birseyi yok dedi kulağını çekiştiriyordu ondada bişey çıkmadı ama gözlerinden yaşlar akıyor çok ağlıyor bu durumu yaşayan var mı kendim çok stres oldum bir yeri ağrıyormus gibi doktor calpol verdi ilacta kullanmak istemiyorum verince rahatlıyor ama