hakikizeytinyagi Kızlar ikizlerim var 24 günlükler ve çok gazlılar titreşimli anakucagı önerdiler gaz çıkartmasına yardımcı olur diye. Kullanan var mı aranızda memnun kalan birde kullandığınız modeli atarmısınız
Burcu_gn hakikizeytinyagi Ben kullanıyorum canım e bebekten almıştım joie marka o titreşimini açtığım zaman inanır mısın kızım kakasını yapıyo 😁 memnunum ya müzik seçenekleri de var tek olumsuz yanı sadece 6 ay kullanılması gerçi 6 aydan sonra artık kendileri gazlarını çıkartabiliyolar
hakikizeytinyagi Burcu_gn bakayım canım benimkiler ne kaka yapıyo ne gaz cıkarıyo sabah aksam aglıyorlar 🤦🏼♀️