Kizlar dun karsimizda buyuk bi park var oraya goturup gezdirelim dedik uyuyodu uyandiginda bi aglama krizi bi haller korktugunu düşündük dışarıya haftasonu 2.kez cikmisti eve goturduk aglamasi durdu. Birde ben ve esimden baska kesinlikle kimsede durmuyor dudak bukup ciglik cigliga agliyor aliyorum bende susuyor kimseye gitmiyor yabancilama falan simdiden baslamis olmasi tuhaf degil mi daha 3 aylik onceki gunler hic boyle yapmazdi..