M-V-S868820 Babyaras 3 ay oldu dogum yapalı bende çok acıkıyorum yiyiyorum valla oğlum ek gıdaya başlasın 6 ayında başlarım diyete 😭
M-V-S868820 Tatlisannedilekk aynıyız 20 kilo aldım hamileyken göbek sorunum var emziriyorum çok acıkıyorum
seda84 dogamdeniz 47 ile hamile kaldim 57.5 kilo ile doğuma girdim doğumdan sonra ilk hafta 50 kiloya indim bol su iciyorum emzirdikce cok susuyorum
Burcu35 dogamdeniz Hamileyken aldığım 13 kiloyu emzirirken 18 olarak verdim. 2-3 lt su tüketiyordum canım tatlı istediğinde kuru meyveler yiyordum. Akşam 10dan sonra birşey yemiyordum sağlıklı besleniyordum öyle verdim😊
Tatlisannedilekk M-V-S868820 benimde göbek kaldı gitmiyor, bende çok acıkıyorum acıktıkça da yiyorum tatlı isteğim hiç bitmiyor🤦🏻♀️
Bibiveannesi dogamdeniz bdn de kilo verdim sebebi emziriyorum diye sürekli su içiyorum ( susuyorum) yemeğe yer kalmıyor. Uykusuzlık da var tabi..