Kizlar eşimin testi pozitif ben de ve 6 aylık bebeğimde herhangi belirti yok o yüzden test yapmadılar eşimle odaları ayırdık tuvalet ihtiyacı dışında çıkmıyor odadan , kendime ve bebegme bulaştırmadan (eğer bulasmadıysa) nasıl atlatabiliriz bu şekilde olup bulaşmadan atlatan var mi neler yapmamı önerirsnz 😞 Eşim grip gibi suan bas agrısı çok var