Janset2105 şuan Ortalama 15 günde bir yenileniyo stoğum. İşyerinde sağdıklarımı haftalık olarak eve getiriyorum, sırası karışmasın diye. Çünkü sabah sağdığımla Gece sağdığımı karıştırmamaya çalışıyorum. Ben başta süt saklama poşedi kullanıyodum şimdi biberon şeklinde kaplardan aldım en azından yıka kullan, poşetler malesef tanesi 1liraya geliyo resmen ve tek kullanımlık.ben 8saat çalışıyorum 1,5 saat emzirme hakkımı 5gün Boyunca toplayıp haftalık izin olarak kullanıyorum. OyüZden evden çıkmadan emzirip yada sağdığımda işyerinde bir kere sağmam bana yetiyo ortalama 4 - 4,5 saat arayla sağmış oluyorum