Bugün kontrole gittik 4050 doğdu oğlum çok şişti doğduğunda ondan değildir diye düşünüyorum 20 günlükken mama da ver demişti doktoru hıp marka anne sütü artı günde 3 kez 60 cc veriyordum bugün 4000 kilo çıktı doktoru az dedi alerjisi veya başka bir şeyi varmı diye kaka tahlili istedi yarın çok morelim bozuk kızlar alt üst oldum 3 saatte 90 ver artık dedi:(