9 aylık bebeğim var. ek gıda reddimiz var bir de iki gündür emmek istemiyor. Ne yapacağımı şaştım. Kilomuz da 1 kilo geride.Doktor kansızlıktan iştahsızlık var dedi ferrosanol kullanıyoruz ama değişen bir şey yok .Ne yapabilirim imkanı yok ağzını açmıyor. Oyunla iki kaşık yerse şükür diyorum.😥