3 aylık bir oğlum var doktor kontrolünde bugün süt ürünlerine alejisi olduğunu ogrendim zaten kolik ve gazlı bebekti bu alerjide iyice gazını arttiyormua ağlama sebebi oymuş mamasını değiştirdi sizinde başınıza geldi mi böyle şey neler yapıyor sunuz meme reddi de yapıyormuş bu durum ayriyetten