Geçmiş olsun canım rabbim şifanızı versin. Bende 35+4′de doğum yaptım gestasyonel diyabetim vardı. Bebeğim önce şeker dalgalanma takibi için yatıp 7 günde taburcu olacaktı 6. Gün kanında enfeksiyon çıktı. Crp 72 olmuştu safra kusmaya başlamıştı beslenme kesildi sadece serumdu. Beslenme başlandığı zaman vücudu kabul etmiyordu 8 gün beslenememişti yavrum. Sonrasında yavaş yavaş düşmeye başladı crpsi 8. Günün sonunda 5 ml beslenme başladılar ve vücudu kabul etmişti dünyalar bizim oldu. Eğer ki yanına girme şansın varsa çok zor biliyorum ama ağlamamaya çalış. Ve ona güç ver. Hadi annecim biraz daha savaşmalısın her geçen gün iyiye gidiyorsun. Burdan birlikte kucağımda sen çıkacağız evimize gideceğiz. Diye konuş onunla. İnan bana çok güçlüler ve senin ruh halini hissediyor. Sen ne kadar güçlü isen o da o kadar güçlü. Güçlü evladım benim, hadi kalk artık gidelim hadi çabucak iyileş gidelim diye hep pozitif konuş. Benim oğlum ben böyle pozitif konuştukça tedaviye yanıt verdi. 20. Günün sonunda taburcu olduk. Sizede nasip etsin rabbim. Sağlıcakla taburcu olun. Sizde o günleri görmemişe dönün. Dualarım sizinle ve evladınızla. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🐣👶🏻
(Çok uzun oldu kusura bakma beni o günlere götürdün)