05ay05az20e1sra14na9di3r27 merhaba , benim bebeğim 2 ay 12 günlük halen ara ara tüm elini sokmaya çalıştığı zamanlar olur 🤗 Aslında emme refleksi çok yüksek bu iyi birşey. Uykulu haldeyken biberon tutturun ağzına zamanla alışacaktir. Uykulu halde diyorum çünkü meme reddi yaşamaması adına . Benim göğüs ucum içe dönüktü devamlı teklif ettim emzirdim devamlı yara oldu tabi ama şimdi meme ucum da çıktı rahat içiyor. Ters C pozisyonunu öneririm 🤗