Merhabalar, doğum yapalı 4 ay oldu hep emzirme sütyeni taktım. Ama artık normale geçmek istiyorum insan daha mutlu oluyor onunla ya böyle sönük gibi diğeriyle🤪 emziriyorum sadece bişey olmaz dimi? Bi arkadaşım sütün kaçar baskı olduğu için dedi, dedim buraya bi sorayım