Kızlar 20 aylık oğlum var dışarı hava almaya çıktık ayağı takıldı düştü ama ben elinden tutuyordum elini çekmiş bulundum kolu yıkarda kaldı eve girerken girmeli istemedi ağladı sonra güzelce üzerini soydum kollarını falan yıkadım mız mızlık yapıyordu bi ara kolunu tutu ama aklım kolunda kaldı şuan ağlama mızmızlanma YÖK kolunu da oynatıyor birşey olursa nasıl anlarım başına gelen var mı acabalar belirtiler nedir