Arkadaşlar bebeğim bugün taburcu oldu yogunbakimdan cıktı 7 gün boyunca hep emzirmeye gittim emdi çokta güzel 🧿 taburcu olduk 2de eve geldik emmiyor . Dr en geç 3 saate bir emzir dedi ama uyuyor ..uyanmiyor …uykuku ağzına veriyorum mememi emer gibi yapıyor 2 sn ama çekmiyor. 7 gün dinctim dikişten ağrı cektim ama aksi gibi uyku aramayan kadın ben şuan yirtiniyorummmm uymak için gözlerimi zor tutuyorum yardım edin 😢😔