bself33 Kızlar merhaba bana Özel devlet farketmez iyi bir çocuk doktoru önerebilir misiniz sürekli gideceğim ilgili biri olursa çok sevinirim . Bilenler lütfen cevaplasın
seydaac bself33 imc hastanesi Saime Aksın a gidiyorum ben. Bir de forum yaşam hastanesi Ali İşten i önermişlerdi bana çok iyi bir doktor muş. Şehir hastanesinde de Onur Güngör var o da çok iyi.
Senasarps Bende Mersin Forum yaşamda Ali ilten beye götürmüştum çok iyi ve bilgili bir doktor tavsiye ederim