Arkadaşlar ben kayserideyim ailem İzmirde. Bugün abim aradı babamın göğsü ağrıyor öksürüğü de var sağlık ocağına gitti o da korona bölümüne yönlendirdi şimdi test için sıra bekliyor bilgin olsun dedi. Az önce de annemi aradım sizde bi belirti var mı diye soracaktım abim açtı. Dışarıdalardı. Babam göğüs ağrısı devam ettiği için kalp doktoruna gitti o da anjiyo için acile yönlendirdi biz de şimdi acilin önündeyiz babamı bekliyoruz dedi. Babamın normalde hiç böyle bi rahatsızlığı olmamıştı. 64 yaşında ama çok sağlıklıdır grip bile olsa 2 tane aferin içer iyileşir. Doktora bile doğru düzgün gitmez. Bu arada babam pazarcılık yapıyor işi ağır haftada sadece 3 gün ama o 3 gün de üst üste gidiyor salı çarşamba perşembe ardarda yorucu oluyor. Bi günü bırak diyoruz ama dinlemiyor. Korkuyorum neden bi anda anjiyo dendi. Doktor bir sorun görmese de anjiyo der mi? Bir de dedem kalp krizi sonucu vefat etti ailede olduğu için şüphelenmiş olabilir mi?