1prens1prensesannesii yok ya kendime de onun yiyeceği gibi yapıyorum salçasız tuzsuz ya da ona ayrı yapıyorum. Mesela tavuğu normalde çorbaya koyup robottan çekiyordum dün haşlanmış olarak küçük parçalara bölerek verdim çiğneye çiğneye yedi. Balkabağı, havuç, patates, armut, elma, brokoli, pırasa ve bunlar gibi yiyecekleri hep blw usulü haşlayarak veriyorum. Kıyma, köfte vs olunca onları da çiğneyebiliyor. Çorbaları bardaktan içiyor suyu da normal bardaktan seviyor. Kaşık maması veriyorum bazen içine meyve ekleyip ya da kendim yulaf haşlıyorum. Bunların hepsini silip süpürmüyor tabi bazen hiç yemiyor zorlamıyorum istemezse ama ben hazırlıyorum. Çiğnemeye alışması için yumuşak parçaları yanağına ben koyuyordum zamanla kendi alıştı eline alıp ısırınca da ağzına pütür gelince de çiğniyor. Kendi bebeğinize göre bir düzen kurmalısınız işte kimisi çiğnemeyi sevmiyor kimisi kaşık istemiyor.