Sibebstl Merhaba anneler ; Yeni anneyim doğum yapalı 12 gün oldu çok şükür sarılığımız olmadı . Ama merak ettiğim bir konu var , yeni doğan bebekler de sarılık riski ne zman geçer? Yani bu günden sonra da sarılık olabilirler mi ?
Sibebstl Dmtsnrr Öncelikle geçmiş olsun . bizim sarılığımız olmdı benim merak ettiğim sarılık riski ne zaman ortadan kalkar