hsyn Oğlum 17 aylık 1.5 ay önce yarım parmak kalmış demisti doktorumuz…ben kontrol ediyorum hala aynı var mi bizim gibi olan doktora goturmeli miyim
Esma00 hsyn merhaba acaba kendiniz nasıl ölçüyorsunuz banada yardımcı olur musunuz hanı nasıl anlıyorsunuz kaç kaldığını nasıl bakiliyo falan şimdiden çok teşekkürler
Zeyzey2019_ hsyn 19 aylıkken kontrole götürdüm ve ufak bir boşluk hissettiğimi söyledim. Normal olduğunu söyledi muayene edip doktoru. D vitamini kullanıyor musunuz?
hsyn Esma00 bana doktorumuz demisti yam parmak kalmis diye elleyincr belli oluyo zaten ufacik kaldigi bizim doktorumuz el parmaklarini yan olarak bakardi 4 parmak derdi mesela