Adedul Prensesannesi43 canım formül mamalar o kadar kötü şeyler değil. Doktor ver diyorsa bence ver. Memeyi tamamen bırakmazsın gece mamaya dönebilirsiniz gündüz yine emer. Önemli olan çocuğun gelişmesi.
arzubayram_ Prensesannesi43 bebeğiniz kac dakika emiyor binada dikkat edin son sütü alabiliyor mu yani yağlı kismi
Prensesannesi43 arzubayram_ emmiyo işte en fazla 15 dk emiyo sonra emmiyo ama hiç aglamiyoda o bırakınca süt mu yok acaba sıkıyorum fiskiriyo bilmiyorum yaaa
arzubayram_ Prensesannesi43 o zaman sağip verin bakalım nasıl olacak ama alır dert etmeyin sütüm yok diyip de sıkıntı yapmayın az az mama verebilir siniz
KoalasMom Prensesannesi43 Anladım canım son ayda 250 gram aldığı için doktor mamaya başla demiştir muhtemelen doktorunu dinle derim
Prensesannesi43 KoalasMom daha başla demedi 1 ay daha takip edelim ona göre ek olarak mamaya başlayabiliriz dedi hayırlı olsun artık ya
Nehirtugba Prensesannesi43 Bir paket margarin ağırlığında olacak bizim doktorumuz günde 3 4 tane dolu dolu cisli bez alıyorsan tamamdır diyir
F-Betul Prensesannesi43 Merhaba, üzülmeyin kaliteli bir mama kullanırsanız sorun olmaz. Üzülmeyin normale döner tez vakitte, inşallah.