oldugrs1 Daha önce aptamil kullanıyoduk artık reddetmeye başladı dün smaya geçtik bunun kıvamı daha hoşuma gitti ama ölçekleri farklı yazıyo sanki kutu üzerinde aptamilde ki gibi acaba 2 ölçeğe 60 ccmi yapıyoruz? bu arada bebeğim 55 günlük
Asuman38 oldugrs1 kutu üzerindeki ölçekler çok fazla ben 8 aylığız hem mama hem meme veriyorum 90 cc 3 ölçek
Fdk_42 oldugrs1 her 30cc arttırdığında 1olcek artar örneğin 30cc 1ölcek 60cc 2ölcek 90cc 3ölcek 120cc4ölcek gibi
Tontisimm oldugrs1 30 cc 1 ölçek - 60 cc 2 ölçek - 90 cc 3 ölçek bu şekilde gidiyor yükseldikçe cc ölçek sayısı da yükseliyor. Kutu üzerinde yazılanlar doğru.