Nur-ten Deletedmom16 doğumdan sonra 3 ay kullan demişti doktor kullandım bitince almadım bir daha muhtemelen şimdi verir
Nurelif123 Nur-ten 3 aybsurdu bildgin kedi kuyrgu gibi kaldi sacip sonradan durdu sacimi boyadim oda baya durdurdu zamnla bitiyor simdi birsri sacim cikti diken diken topldi duzeliyo yani merak etle bznim gibide üzülme bosuna gecici bi durum
Nur-ten Nurelif123 benimde şimdiden kendi kuyruğu yolunda zaten🤦🏻♀️Bakalım ne kadar sürecek inşallah geçer canım