Alyaask Kızlar merhaba eşim pozitif asla temas etmiyoruz baska odada yaşıyor ama bi sekilde daha once bulasti muhtemel cunku 3 gundur kizim atesli 38.5 larda dahada artiyor dusuyor ama baska hic bir problem yok tek ates biz temasli olduğumuz icin testte ilacta vermiyorlar napacagimi bilmiyorum cildirmak üzereyim. Ates düşürücü kuvvetli bu surecte neler kullandiniz ne yaptiniz pskolojim bozuldu benim nolur yardımcı olun 😭 kizim 13 aylik bu arada kendimde tek yumurta ikizlerine hamileyim 22 haftalik😔
eymenkerem Alyaask geçmiş olsun ateş düşürücü için calpol verebilirsiniz 4 saatte 1 kere onu haricinde bol bol ılık banyo. Covit için ekstra napilir bilmiyorum ama ateşin tek çıkar yolu bu. Bide bebeğimiz büyük bol bol mandalina portakal kivi suyu verebilirsiniz şuan tam da zamanı
Bebek1634 Alyaask benim de 3.5 aylik bebegim covid oldu onun bronsite cevirdigi icin hastaneye yatirmislardi. Direkt temasli da oldugu icin hem esimde hem bende covid oldugumuz icin test de yapmislardi. Ve tamamen iyilesene kadar da birakmadilar. Bence hastaneye goturun. Bize de belirti yoksa teste gerek yok dediler ama sonra huysuzlugu cok artinca 112 aradim. Onlar da su an emzirmiyosun ondandir gibi seyler soylediler. Cok sinirlendim beb cocugumu taniyorum ve hastaneye goturmek istiyorum dedim israrla. Kendi araciniz varsa kendiniz goturebilirsiniz yoksa ambulans yonlendirelim demislerdi. Oyle kendimiz goturduk sobra aracimizla ve o da pozitif cikti
Mervezezeeee Alyaask çok geçmiş olsun canm benim de eşim covid oldu kızım 14 aylık 6 yaşında oğlum olmadı sukur
BaharDursun Kızınızın doktorunu arayıp bebeklerde nasıl belirti verdiğini Senin bu süreçte napman gerektiğini öğren bence ona göre Hareket edersin canım çok ama çok geçmiş olsun Allah sizi korusun ❤️
Alyaask BaharDursun cok doktora yolumuz dusmedigi icin bu gne kadar surekli ozel bi doktorumuz yok aile hekimide yardimci olmuyor ne yazikki 😭
Alyaask eymenkerem meyvelerle vitamin ihmal etmiyorum ama olmuyor calpol pedifen hepsi etkisiz kaldi 😭
Mummy00 Çok geçmiş olsun bebeklere ve gebelere ilaç verilmiyor diye biliyorum filyasyon ekiplerine sorsanız
Alyaask Mummy00 vermiyorlqr evet ama ates düşürücü veriyorlar fakat benm elimde tek pedifen var 6 saatte bir veriyorum etkilemiyor artik 😭
eymenkerem Alyaask calpol iy8 bir ilac aslında dolven de çok iyi ama onu bi doktorunuza sorun cunki bazı drlar covit döneminde kullanmayın demisti
Gizemsydr Alyaask ben haftasonu doktora sordum bebeklerde ne gibi tedavi uyguluyosunuz diye sadece ateş düşürücü verebiliyoruz başka tedavi uygulamıyoruz dedi
Aybukemm Alyaask çok geçmiş olsun kızım 3 aylıktı korona olduğumuzda 38.5 oldu en çok kızımın ateşi gözleri aktı 3 gün boyunca ve çok uyudu calpol verdim günde 2 kere ve bol ol emzirmiştim Rabbim yardımcınız olsun ❤️
Yyyy Beslenmesi iyiyse kendi durumu rahatsa yani nefes alıp vermesi halı , korkma bir kaç güne geçer , eğer kötüyse ambulansı ara canım
Zezeyy Alyaask merhaba benim bebeğimde 14 aylik bugün testi pozitif çıktı eşim ve ben pozitifiz 8 gündür bende napicami şaşırdım ateşi falan yok sadece pişik oldu dünden beri napilir nedilir bilmiyorum çok üzgünüm 😔