Oğlum bu aralar çok sık ağlıyor çok zor uyutuyorum bir haftadır böyleyiz ayağımda 45 dk salladığımı biliyorum ki normalde böyle değiliz aşırı uykusu var ama bir türlü uyumuyor şu aralar hastalıkla uğraşıyoruz babamız virüs kaptı zannettik çok şükür sonuç negatif çıktı şuan annemgildeyim eşim evde tek başına yanına da gidemiyorum gelmemi istemiyor biz hasta oluruz diye korkuyor tabii bu süreçte bende yıprandım ağlayarak rahatlıyorum enerjim hiç kalmıyor sizin kullandığınız ek takviye falan var mı bazen internette görüyorum ama ne kadar doğru kullanmak bilmiyorum 🤷♀️ Yardımcı olur musunuz ???