Kızlar sağolsun oğlum göğsümü ısırdı ve bi kısım bildğin ayrıldı meme ucunda birazda sıvı da birikdi enfeksiyonlu gibi orda.emzirirken korkuyorum biberon almıyor en çok da o göğsümden süt geliyo diğerinde az .acısı tarifsiz başına gelen var mı ne yaptınz bu durumda 🙄