Akbaba Kizlar 1 hafta oldu doğum yapalı kanamam durdu dünden belli hiç gelmiyor normalmi acaba bu durum
Seymassssssss Akbaba benim bir gün durup ertesi gün tekrar başlıyordu canım belki senin de öyle oluyordur , özellikle duşa girip çıkınca geliyor kanama . Ama bitmişte olabilir bu süreç herkeste farklı sürüyor
Rubab_Mommy Akbaba Ola biliyo canim normal.Bendede 1 hafta yogun oldu.1 kac gun bitti sandim.Sonra yine başladi