Kızlar selam. Bebeğim 5 aylık 2 ay önce çalışmaya başladım. 2 aydır annem bizim eve gelip bizde bakıyor oğluma. Bende pandemi sebebiyle evde çalışıyorum. Çok yoğun bir işim var. Böyle oğlum evde olunca işe hiç konsantre olamıyorum. Ağlıyor koşuyorum, uyumuyor bırak ben uyutayım diyorum böyle böyle gün bitiyor. Hem annemede zor oluyor, babam ve abim evde tüm gün. Aklı onlarda kalıyor. Sorum şu hafta içleri her gün bu soğuk havalarda annemlere götürüp getirsek üşütür mü? Arabamız var pusetine koyup iyice giydirince üşümez gibi de geliyor ama kafam çok karışık bana bir akıl verin :(