ulkummm Merhaba kizlar. Kizim 7 ay 14 gunluk. 4 aydan itibaren sidefer kan damlasi kullaniyoruz. Yaklasik bir aydir kizimin goz altlari mor minik minik kirmizi noktalar var. Bilgisi olan yada basina gelen varmi 🌺
Peyker19 ulkummm merhaba benim kizimin da kirmizi baya ama nokta nokta degil 15 aylik dr sordum genetiktir babasi ve sizinde oyle dedi bir de kizim beyaz tenli ondan olabilirmis ve alerjik oyuzden demisti.
ulkummm Peyker19 goz alti morluklarini kansizlik olarak okudum ama damlada kullaniyoruz 1 ay sonra kontrolumuz var sorucam bakalim
Swtlna ulkummm damlanın miktarını qrttırabilir doktorunuz, 4 aylıkken başladığına göre kansızlık ihtimali var genelde 6 aylık başlanıyor çünkü , bizde 4 aylıkken başlamıştık
Swtlna Kansızlık ya da kalp rahatsızlıklarıyla ilgili diye biliyorum. Bizimki ağır kansızlık yaşadığı zamanlarda göz altı ve ağız çevresi morarıyor