Arkadaşlar oğlum 4.5 aylık. Bir hafta sonra işe başlayacağım. Sadece anne sütü ile besleniyor. Birkaç gündür alışsın diye biberonla vermeyi deniyorum. Almıyor ağlıyor . Evimde lansinoh biberon, avent biberon ve Weebaby alıştırma bardağı var . 3 ünüde denedim . Isırmaya çalışıyor almıyor ağzına geleni geri çıkarıyor. Sıcaklıgınada dikkat ediyorum. Yardımcı olurmusunuz ne yapacagım