Butterfly Edagyilmaz halamın kızında vardı böyle lekeler , doktora gitmişti ilaç falan yazmışlardı . Sizde mutlaka doktora götürün
Dadam Edagyilmaz bilgim yok postunuz üstte kalsın, vitiligo diye bi hastalık var bu o mu bilemem tabi de siz cildiyeye bir götürün isterseniz, geçmiş olsun 🌼
Edagyilmaz Dadam teşekkür ederim yarın götüreceğim bilgisi olan anne var mı diye öğrenmek istedim 🤦🏻♀️
Edagyilmaz Elmalipankek Doktor mantar dedi sabah akşam için iki farklı krem birde duşta köpürtmem için bi şampuan verdi 1 ay sonra tekrar gideceğiz
Seda_gul Edagyilmaz merhaba yazali cok olmus ama lekeleriniz mantar miydi benim bebegimde de var vitiligo diye canim sıkılıyor
Edagyilmaz Seda_gul Merhaba eve mantardı ilaç kullanımından sonra geçti eğer benzerse lekeleriniz muhakkak doktor görsün çünkü bebekte ister istemez kaşıntı huysuzluk yapıyor