Mart ayından beri kontrole götürmemiştim kızımı 17 aylık olacak tırnak yemeye başladığı için götürdüm değerlerine baktılar sonuç bekliyorum. Bu sırada balık yağı alabilirsin dedi LIGONE KIDS verdi sizler neler kullaniyorsunuz tavsiyeniz varmı. Biraz burdan araştırdım ligone için iştah açıyor denmiş iştahı iyi daha fazlası çok kilo aldırırdı diye düşündüm bir an sizlerden bilgi almaknistedim