elfozyil Handekuzeyyy bence gayet güzel bizim o kadar bile olmayacak sanırım :( 1 hafta sonra gideceğiz bakalım 4 aylık olacağız
Cgdmltr93 Handekuzeyyy kaç kilo doğduğuna bağlı. 2.5 kilo doğduysa gayet iyi. 4 kilo doğduysa az. Kaç kilo oldugu doğduğu kiloya kıysla yapılır
SerapBayram Benmkiside 4 ay 3 günlük 5.900 gayet iyi bnce hangi mama acaba bnde mama+ meme olarak gidyor geceleri emiyor gündüz kesinlikle tutmuyor keşke bizde o kadar olsak
Handekuzeyyy SerapBayram ben aptamil kullanıyorum sonra aptamil conformile geçtim sevmedi bir de kabız yaptı aptamil similac içiyo şimdi seviyo 😍
SerapBayram Handekuzeyyy bnde aptamil kullandım gaz yaptı aptamil prosyneo kullandım oda aynıydı hipp verdim oda aynı şimdi evolvia veriyorum o iyi şimdilik
Filizz66 Handekuzeyyy ilk aptamil kullandım sonra içmemeye başlayınca şuan beba diye mama var onu veriyorum ama kızım mama içmek istemiyor maalesef