[silindi] Rahim ağzı yarası vardı yaktırdım şarıl şarıl su akıyor neymiş bu böyle ne zaman bitecek bilgisi olan var mı ?
[silindi] bir_pasa_annesi saol canım yok hiç acımadı da çok korktum o çatalı görünce zaten ter boşalıyor ayyy doğum geldi aklıma 🙈birde cihaz çalışmadı ben çatalda kaldım onlar kablo değiştirdi vs sinir bozucuydu
Kereminannesiii [silindi] başka bir doktora daha görünün ihmale gelecek şeyler değil çok geçmiş olsun
bir_pasa_annesi [silindi] bende öyleyim ya catal korkusu var sezaryen olmama rağmen ona tikim var ya hamile kalana kadar ne zaman doktora gitsem hep çatala cıkardı birde 3 kürtaj oldum canlı canlı ya ondandır belkide