Hanımlar selam moralim cok bozuk bana yardımcı olun lütfen😢 bugün tam 5 aylık olduk ve bebeğim hiç kilo almamış( kilosunu yazmıyorum kıyaslama fln olmasın diye ama iyi gidiyordu kilosu hep) hemşire de sasırdı hiç almamasına napsak ne etsek diye düşündü. Ek gıdaya yavaştan geçiiş yap dedi. Meyve sebze yogurt fln dedi. Mama da günde bir kere verebilirsin dedi. Sonra da neyse mama verme o son tercih olsun şimdilik sadece ek başla dedi. Napcagımı şaşırdım emziriyorum sadece bi fikir verin. Ayrıca mamaya karşı değilim vermek istiyorum ama markaları fln bilmiyorum