KIZLARR❤️ doğum yapalı 7 ay oldu sezeryan yaptm..50 kıloyla hamile kaldım.63 kıloyla erken doğum yaptm.şuan 58 kıloyum.yani kısacası kılo alıp verdiğim için selülitmidir nedır ondan oldu😂ilk defa basıma geldiği için cahilim kılolar hakknda🤦🏼♀️kızlar spor yapmak ıstyrm eskı kılom cok ıyıdı.spordan kastm squat,bacak hareketleri.benım belden aşağı sıkıntılı😂🤦🏼♀️yapabılırmıym acaba?dikişlerim zarar gorurmu?bır yerde duymustm 1 sene gecmeden başlanmamalı spora dıye? doğrumu?tecrubeli hanımları cevaba beklıyorum🙏🏻☺️💕