MasalsMommy canım atak bitiyor diş başlıyor gaz başlıyor ,ek gıda başlıyor kabızlık başlıyor,uykuyu herşey etkiliyor,bence bebeğin odasının ayrı sessiz ve karanlık olması bebeğin uyumadan önce sakin rahatlamış olması çabuk dalmasına sebep oluyor..ben ayrı odayı sağlayamadım ,bundan dolayı çekiyorum,gece horluyor bile olabiliriz dışardan ezan sesi geliyor mesela ona uyanabiliyorlar,anneyi emmek isteyebiliyorlar,bizimkide memeye bağımlı gece valla yanıma alıyorum memeyi veriyorum uyandıkça artık(9aylık şuan) 3aydır bu şekilde..yoruldum artık büyüyene kadar sallayacağım galiba savaşamıyorum uyusun yeter diyorum bazen..