Arkadaşlar merhaba dün bir başlık açılmıştı korona değil mevsimsel gripmis diye. Gerçekten çok üzüldüm böyle asparagas şeylere nolur inanmayın. Malesef ki farkındaysanız vaka sayısı değil hasta sayısı açıklanıyor oda hastaneye yatisi yapılan ağır hastalar. Ölen bir çok hastaya covid-19 yazmak yerine başka sebepler yazılıyor ölüm raporuna. Dün 139 diye bildirilen ölüm sayısına karşı Imamoğlu sadece istanbulda 189 ölü var bulaşıcı hastalıktan diye açıklama yaptı. Ayrıca tabipler odası başkanıda il aile hekimlerinden topladığımız verilere gore günlük ortalama 40 kusur bin vaka var dediler. Evet bir yandan insanları paniğe sürüklememek için gerçekler gösterilmiyor fakat gerçekten rehavete kapılmayın…. Bu evrensel bir hastalık ve bulaşıcı ne kadar kabullenirsek o kadar tedbir alıp kendimizi ailemizi koruruz. Verilen ilaçlar ile ilgili söyle kötü yaptı böyle kötü yaptı deniliyor ama şahsımca onlara da çok çok fazla inanamıyorum çünkü her ilacın yan etkileri mutlaka vardır. Mesela kanser ilaçları per perişan ediyor insanları. En basit örneği ben antibiyotik içince bile tam 1 hafta ağır ishal olurum ve çok halsiz hissederim kendimi. Ama sonuç olarak vucudumdaki mikroplar ile başa çıkmanın tek yolu antibiyotik. Mesela çocuklarımıza yaptırdığımız aşılar bile öyle verem aşısında nekadar çok ateşlenen halsiz düşen huzursuz olan çocuk oluyor 3 gün içinde yan etkiler geçiyor ve onu veremden elimizden geldiği kadar korumuş oluyoruz. Bir doktor değilim sağlıkçı değilim hepsi benim gördüğüm gözlemlediğim doktorlardan saglicilardan duyduğum. Ama artık lütfen sorgulama evresini geçip bu virüsü kabullenelim. Dünya sağlık örgütü bile yaza yine hafifleyecek fakat 3. Dalga 2. Dalgadan daha şiddetli gelecek diye söyledi. Kendimize ailemize evlatlarımıza dikkat edelim..