Fatmadoglu Yusufmomm cerazette kullanılıyor ama hiç tavsiye etmem. Ben ne güzel adet oluyordum onu içince adet olmadım
incinuroktem Bende cerazette kullanıyorum doktorun önerisi ile ama baş ağrısı,saç dökülmesi yaptı bırakacağım sanırım kullanmayı