Bebegim yarın 7 aylık olacak.Kutsal pazartesi de bende kahvaltıya başlayayım dedim😁😁 Ceviz hariç hepsini daha önce tattırşmıştım. Çok bayılarak yemediğini söyleyebilirim. 2 kasıkta bir su vererek yedirdim çünkü yutmadı ve ağzında bekletti🤭 Buna rağmen bitirdik, biraz uzun sürsede. Tarifimiz belli 😁😁oncesi ve sonrasi mevcuttur .zeytinyagi da koydum onu cekmeyi unutmuşum 😁bıdıklara afiyet olsun
