Esimon testi pozitif çıktı. Oğlum da çok hasta buhar ve ilaç verildi birsuru hırıltı vardı ciğere inmiş dedi doktor.. Bende birazdan test yaptıracağım ama Allah korusun pozitif çıkarsa ilaçları icmeliyi miyim icersem emzirebiliyor muyum ne olur yazın:‘( çocuk doktoruna sadece emzirebilir miyim pozitifse dedim tabi dedi ilaç kullanırsam yine de emzirebilir miyim diye sormayi akıl edemedim. Karışık yazmış olabilirim inşallah anlatabilmisimdir;’(