Merhaba Anneler. Emziriyorum oglum 7 aylik. Dogumdan 2 ay sonra normal adet gunleri e geri donmushtum hersey normal gidiyor du bu ay 4 gun oldu gecikme var 1 kere korunamamishtim hamile kalma olasaligim ortaydi. Sizce emziriyorum diye mi gecikme var yoksa hamilemiyim. Fikirleriniz onemli tesekkurlerr.