Hanımlar selamun aleykum hayirli haftalar benim 2 aylik kizim var ve ben bir konuda bilgi almak istiyorum sizlerin nasıl bu donemi gecirdiginizle ilgili biraz karışık gelebilir belki ama net bir sekilde anlatmak gerekirse konu uyku ve emzirme duzeni sizler kac saatte bir uyutup kac saatte bir emziriyosunuz mesela benim kizim 2 saat önce emdi simdi uyudu ama bir program var emzirme takipcisi diye ben ordan emzirdigim saatler8 uyuttugum saatleri altini degstrdgm saatleri yaziyorum dedigim gibi 2 saat once emdi simdi uyudu ama benim kizim normalde 1 bucuk 2 saatte emiyo bazen saatte 1 emdigide oluyo bazen 2 gogus emiyo bazen tek göğüs benim merak ettigim su simdi uyudu ama uyucagi vakitte emme saatide gelmis oluyo ama bazen bu denge sasadabiliyo bazen hic uyumadigida oluyo uykuya direniyo bana neler yaptiginiz hakkinda bilgi verirseniz memnun olurum yanlismi yapiyorum ne yapmaliyim 2 saat once emdi smdi uyudu uyumadan once emzirmeye calsdigimda red verdi emmedi agladi bazen sinirden tutmadigida oluyo ama suan uyuyo ac olsa uyumazdi yada acikinca mutlaka uyanicak bu durumu yasayanlariniz varmi tesekkurler.