6 ay 10 günlüğüz ara ara tattırdım bişeyleri ama tam olarak bugün başlıyoruz bizim doktorumuz 7 gün boyunca 2 li sebze püre yada çorba gibi içerisine zeytinyağ ekleyerek vermemi söyledi diğer hafta yeşil sebzeler sonraki hafta tahıllar vs gidiyor yoğurt et gibi.
Sizlerde nasıl başladınız ? Ben emziriyorum hala tek öğün olarak mı veriyorsunuz emzirenler nelerle başladınız