Dilekkkkkk raporu nasıl cıkarttırıcam bizim kaka testi tam sonuc vermedi cok küçük diye , ama kanlı mukuslu kaka ara ara yeşil kaka kusma falan her şey var ve emmiyor meme reddi var. Raporu kendi doktorum cıkarabilir mi? Birde bana bebelac pepti junior verdi iyi mi sizce? İçerisinde glikoz şurubu var hoşuma gitmedi:(