Kızlar merhaba allah öncelikle hepimizin evladını bize bağışlasın. Ben 3 gün önce kısımı kucağıma aldım sezeryan Doğum oldu fakat sütün gelmiyor kızım emmek istiyor ama sütüm yok. Mama veriyorum ne yapayım ne yiyeyim hurma kuru incir filan yiyorum ama gelir mi sizce yardımcı olur musunuz 🙏🏻❤️