Wolverine Merhaba. Basur için kuzenim çay ağacı kremi göndermişti. Üzerinde baya yararı yazıyordu bakım onarım cilt yenileme vs. Sorduğumda düzenli kullanımda işe yarar dedi.( Topuk çatlakları için sormuştum, gerçekten çok itici duruyor banyodan koşa koşa çıkıp çorap giyiyorum) Kendisi de kullanmış fayda görmüş. Bende bugün başlayacağım, umarım düzelir.