Ctrzsntrk canım benim sorunum şu, emzirerek asla sonuç alamıyorum yani sonu gelmiyor bir buçuk iki saat emiyor da emiyor. Hafif dalar gibi oluyor emerken uyuyor ama hemen geri uyanıyor. Bende emzirip üstüne kalan sütü sağıp veriyorum o şekilde doyduğunu görüyorum ve uyuyor güzelce. Mama vermiyorum ben zaten.ama her beslenmede mutlaka emiziriyorum inşallah öyle bişey yaşamam teşekkür ederim